Доверительное управление

Эффективное использование фондового рынка.

Брокерское обслуживание

Желаемые сделки на рынке ценных бумаг.

Хеджирование

Профессиональная защита от неблагоприятных изменений

FOREX

Торговля с использованием dbFX TS от DEUTSCHE BANK

Навигация: Главная / Вся литература / Финансы / The On-Demand Brand: 10 Rules for Digital Marketing Success in an Anytime, Everywhere World

Книга The On-Demand Brand: 10 Rules for Digital Marketing Success in an Anytime, Everywhere World в нашем каталоге

Компания ИК «ИнтерАктив» предлогает вам ознакомиться с The On-Demand Brand: 10 Rules for Digital Marketing Success in an Anytime, Everywhere World издательства уточняется. Формат книги . The On-Demand Brand: 10 Rules for Digital Marketing Success in an Anytime, Everywhere World из серии другая литература.

The On-Demand Brand: 10 Rules for Digital Marketing Success in an Anytime, Everywhere World вышла тиражом в 954 экз..

Подробное описание The On-Demand Brand: 10 Rules for Digital Marketing Success in an Anytime, Everywhere World

ISBN 0814415725- 2010 г.

Cерия: другая литература

Call it the digital generation. The iPhone-toting, Facebook-hopping, Twitter-tapping, I-want-what-I-want, how-I-want-it generation. By whatever name, marketers are discovering that connecting with todaya??s elusive, ad-resistant consumer means saying goodbye to a??new media,a?? and hello a??now media.a?? Featuring exclusive insights and inspiration from todaya??s top marketersa??as well as lessons from some of the worlda??s most successful digital marketing initiativesa??this eye-opening book reveals how readers can deliver the kind of blockbuster experiences that 21st century consumers demand. Spanning social networking, augmented reality, advergames, virtual worlds, digital outdoor mobile marketing, and more, this book presents an inside look at digital strategies being deployed by brands like Coca-Cola, Burger King, BMW, Axe Deodorant, NBC Universal, Doritos, and many others. Revealing ten essential secrets for capitalizing on the right mix of digital channels and experiences for any brand, this book reveals how to demand attentiona?¦before the audience hits the snooze button.

Издатель - уточняется

ИК «ИнтерАктив» - это команда энергичных амбициозных высококвалифицированных профессионалов, влюбленных в свою работу. Для нас не существует недостижимых целей и непостижимых задач. Незаурядные идеи и работа, нацеленная на результат - наше кредо. Мы уверены в огромном потенциале российского фондового рынка, при этом понимаем, что его развитие сопряжено с высокими рисками. поэтому для того чтобы обезапасить себя от этих рисков, нужно много знать, и The On-Demand Brand: 10 Rules for Digital Marketing Success in an Anytime, Everywhere World, помогает нам в решении таких проблем.