Доверительное управление

Эффективное использование фондового рынка.

Брокерское обслуживание

Желаемые сделки на рынке ценных бумаг.

Хеджирование

Профессиональная защита от неблагоприятных изменений

FOREX

Торговля с использованием dbFX TS от DEUTSCHE BANK

Навигация: Главная / Вся литература / Финансы / The Age of Selfish Altruism: Why New Values are Killing Consumerism

Книга The Age of Selfish Altruism: Why New Values are Killing Consumerism в нашем каталоге

Компания ИК «ИнтерАктив» предлогает вам ознакомиться с The Age of Selfish Altruism: Why New Values are Killing Consumerism издательства уточняется. Формат книги . The Age of Selfish Altruism: Why New Values are Killing Consumerism из серии другая литература.

The Age of Selfish Altruism: Why New Values are Killing Consumerism вышла тиражом в 1700 экз..

Подробное описание The Age of Selfish Altruism: Why New Values are Killing Consumerism

ISBN 0470825081- 2010 г.

Cерия: другая литература

Alan Fairnington has distilled the emerging attitudes towards our business and social mores, and traditional consumption habits in an insightful and highly readable forecast of twenty-first century trends and developments. Julie Sherborne Managing Director ACP Magazines Asia This book is a most important framing of our evolving marketplace. Companies, governments and NGOs need to pay attention and think through its ramifications. Dr. Alan Middleton Executive Director, Marketing Professor Schulich School of Business Timely, thoughtful and provocative. John A. Quelch Professor Harvard Business School Alan Fairnington provides a roadmap for marketers who need to understand the changing values and new perspectives of consumers. He provides a well argued review of the issues and opportunities which companies will need to grasp in this century. Stefan Grafe Founder and Managing Partner Mext Consulting A thought provoking and fascinating view of the future of consumerism. The book not only provides a global perspective, but also focuses on specific challenges facing China and other major economies. Hong Du Chief Operating Officer Sina.Com.cn

Издатель - уточняется

ИК «ИнтерАктив» - это команда энергичных амбициозных высококвалифицированных профессионалов, влюбленных в свою работу. Для нас не существует недостижимых целей и непостижимых задач. Незаурядные идеи и работа, нацеленная на результат - наше кредо. Мы уверены в огромном потенциале российского фондового рынка, при этом понимаем, что его развитие сопряжено с высокими рисками. поэтому для того чтобы обезапасить себя от этих рисков, нужно много знать, и The Age of Selfish Altruism: Why New Values are Killing Consumerism, помогает нам в решении таких проблем.