Доверительное управление

Эффективное использование фондового рынка.

Брокерское обслуживание

Желаемые сделки на рынке ценных бумаг.

Хеджирование

Профессиональная защита от неблагоприятных изменений

FOREX

Торговля с использованием dbFX TS от DEUTSCHE BANK

Навигация: Главная / Вся литература / Финансы / People Management to Stimulate Networking for Innovation: A Study in the Food Industry

Книга People Management to Stimulate Networking for Innovation: A Study in the Food Industry в нашем каталоге

Компания ИК «ИнтерАктив» предлогает вам ознакомиться с People Management to Stimulate Networking for Innovation: A Study in the Food Industry издательства LAP Lambert Academic Publishing. Формат книги . People Management to Stimulate Networking for Innovation: A Study in the Food Industry из серии другая литература.

People Management to Stimulate Networking for Innovation: A Study in the Food Industry вышла тиражом в 200 экз..

Подробное описание People Management to Stimulate Networking for Innovation: A Study in the Food Industry

ISBN 3838359895- 2010 г.

Cерия: другая литература

Innovation is important in order to cope with increasing competition, changing consumer behavior, and rapid technological developments. Because the source of innovation is often found in the combination of knowledge and competencies of different organizations, innovation performance relies on the ability to build and use external networks. However, how to stimulate external networking is rather unclear. By conducting a multiple case study in the food industry, we want to answer the following question: How can food firms stimulate external networking of employees to increase innovation performance?

Издатель - LAP Lambert Academic Publishing

ИК «ИнтерАктив» - это команда энергичных амбициозных высококвалифицированных профессионалов, влюбленных в свою работу. Для нас не существует недостижимых целей и непостижимых задач. Незаурядные идеи и работа, нацеленная на результат - наше кредо. Мы уверены в огромном потенциале российского фондового рынка, при этом понимаем, что его развитие сопряжено с высокими рисками. поэтому для того чтобы обезапасить себя от этих рисков, нужно много знать, и People Management to Stimulate Networking for Innovation: A Study in the Food Industry, помогает нам в решении таких проблем.