Доверительное управление

Эффективное использование фондового рынка.

Брокерское обслуживание

Желаемые сделки на рынке ценных бумаг.

Хеджирование

Профессиональная защита от неблагоприятных изменений

FOREX

Торговля с использованием dbFX TS от DEUTSCHE BANK

Навигация: Главная / Вся литература / Финансы / Online community portals for enhanced Customer Relationship Management: Getting Return on Investment through Return on Relationships

Книга Online community portals for enhanced Customer Relationship Management: Getting Return on Investment through Return on Relationships в нашем каталоге

Компания ИК «ИнтерАктив» предлогает вам ознакомиться с Online community portals for enhanced Customer Relationship Management: Getting Return on Investment through Return on Relationships издательства уточняется. Формат книги . Online community portals for enhanced Customer Relationship Management: Getting Return on Investment through Return on Relationships из серии другая литература.

Online community portals for enhanced Customer Relationship Management: Getting Return on Investment through Return on Relationships вышла тиражом в 9000 экз..

Подробное описание Online community portals for enhanced Customer Relationship Management: Getting Return on Investment through Return on Relationships

ISBN 3838362810- 2010 г.

Cерия: другая литература

Establishing and nurturing mutually beneficial relationships between an organisation and its stakeholders is a top priority for any institution that wants to prosper in a fast-changing and highly competitive market. Alumni, as a key stakeholder group of universities, is a prime example. But do they actually want contact with their Alma Mater? If so, what exactly do they want, and in what format do they want it? The ?one-size- fits-all? notion with regard to communication and information sharing with stakeholders is placed under the spotlight to explore more customised options. One such option is to establish an online community portal whereby a customised approach is taken in terms of information content, communication, context and commerce in accordance with the mission and vision of the organisation. A University of Johannesburg case study was conducted due to the complex, post-merger nature of its alumni target audience, but the research findings could be applied by any organisation who wishes to engage more pro-actively with its stakeholder groups. The successful Gradnet online portal was born from this action research project.

Издатель - уточняется

ИК «ИнтерАктив» - это команда энергичных амбициозных высококвалифицированных профессионалов, влюбленных в свою работу. Для нас не существует недостижимых целей и непостижимых задач. Незаурядные идеи и работа, нацеленная на результат - наше кредо. Мы уверены в огромном потенциале российского фондового рынка, при этом понимаем, что его развитие сопряжено с высокими рисками. поэтому для того чтобы обезапасить себя от этих рисков, нужно много знать, и Online community portals for enhanced Customer Relationship Management: Getting Return on Investment through Return on Relationships, помогает нам в решении таких проблем.