Доверительное управление

Эффективное использование фондового рынка.

Брокерское обслуживание

Желаемые сделки на рынке ценных бумаг.

Хеджирование

Профессиональная защита от неблагоприятных изменений

FOREX

Торговля с использованием dbFX TS от DEUTSCHE BANK

Навигация: Главная / Вся литература / Финансы / Marketing Strategy: Competitiveness, Branding, Positioning

Книга Marketing Strategy: Competitiveness, Branding, Positioning в нашем каталоге

Компания ИК «ИнтерАктив» предлогает вам ознакомиться с Marketing Strategy: Competitiveness, Branding, Positioning издательства уточняется. Формат книги . Marketing Strategy: Competitiveness, Branding, Positioning из серии другая литература.

Marketing Strategy: Competitiveness, Branding, Positioning вышла тиражом в 8700 экз..

Подробное описание Marketing Strategy: Competitiveness, Branding, Positioning

ISBN 3838368339- 2010 г.

Cерия: другая литература

Faustino Taderera, the celebrity and towering figure, is the finest International Business brains ever produced in Zimbabwe and Africa and the most published business icon and guru nicknamed, "The Tom Peters of Zimbabwe, Africa and the Middle East." His students call him, "The Rumbler and the Caterpillar," mainly for his passion, depth and incisive research in these areas. This book, his 17th book, covers, among others, topics:- marketing plans- strategies for the 4 Ps- sales management- sustainable competitive advantage- core competencies- buyer and consumer behaviour- product, corporate and national branding- mergers and acquisitions- globalization strategies for firms and nations- tendering- Ansoff Product-Growth Matrix- the BCG Matrix, Porter?s generic strategies- Faustino Taderera is now one of the world?s most eminent and distinguished researchers in International Business & Marketing and part of the elite renowned Global Think Tank whose opinion matters internationally and consults for transnational supranational organizations like UN, EU and leading world governments. He is a much sought after global academic and professional BRAND.

Издатель - уточняется

ИК «ИнтерАктив» - это команда энергичных амбициозных высококвалифицированных профессионалов, влюбленных в свою работу. Для нас не существует недостижимых целей и непостижимых задач. Незаурядные идеи и работа, нацеленная на результат - наше кредо. Мы уверены в огромном потенциале российского фондового рынка, при этом понимаем, что его развитие сопряжено с высокими рисками. поэтому для того чтобы обезапасить себя от этих рисков, нужно много знать, и Marketing Strategy: Competitiveness, Branding, Positioning, помогает нам в решении таких проблем.