Доверительное управление

Эффективное использование фондового рынка.

Брокерское обслуживание

Желаемые сделки на рынке ценных бумаг.

Хеджирование

Профессиональная защита от неблагоприятных изменений

FOREX

Торговля с использованием dbFX TS от DEUTSCHE BANK

Навигация: Главная / Вся литература / Финансы / Human Behavior and the Corporate Social Responsibility of Firm Leaders (Business Issues, Competition and Entrepreneurship)

Книга Human Behavior and the Corporate Social Responsibility of Firm Leaders (Business Issues, Competition and Entrepreneurship) в нашем каталоге

Компания ИК «ИнтерАктив» предлогает вам ознакомиться с Human Behavior and the Corporate Social Responsibility of Firm Leaders (Business Issues, Competition and Entrepreneurship) издательства уточняется. Формат книги . Human Behavior and the Corporate Social Responsibility of Firm Leaders (Business Issues, Competition and Entrepreneurship) из серии другая литература.

Human Behavior and the Corporate Social Responsibility of Firm Leaders (Business Issues, Competition and Entrepreneurship) вышла тиражом в 950 экз..

Подробное описание Human Behavior and the Corporate Social Responsibility of Firm Leaders (Business Issues, Competition and Entrepreneurship)

ISBN 1608768341- 2010 г.

Cерия: другая литература

Economic analysis typically attributes differences in corporate social responsibility (CSR) between firms to either, differences in beliefs concerning what companies should do, or differences in the 'objective' situations faced by firms. Whether firm leaders should take a 'morally neutral'/instrumental view of stakeholders, or take an intrinsic view of stakeholders guided by a 'moral compass', is generally viewed as an exclusively normative issue. Given the assumptions concerning individual and firm behavior from traditional economic theory, the instrumental and morally neutral perspective wins unequivocally leaving situational characteristics such as firm size, industry dynamics, and the ability to differentiate products as the only causes for the observed differences in CSR between firms that are explored.

Издатель - уточняется

ИК «ИнтерАктив» - это команда энергичных амбициозных высококвалифицированных профессионалов, влюбленных в свою работу. Для нас не существует недостижимых целей и непостижимых задач. Незаурядные идеи и работа, нацеленная на результат - наше кредо. Мы уверены в огромном потенциале российского фондового рынка, при этом понимаем, что его развитие сопряжено с высокими рисками. поэтому для того чтобы обезапасить себя от этих рисков, нужно много знать, и Human Behavior and the Corporate Social Responsibility of Firm Leaders (Business Issues, Competition and Entrepreneurship), помогает нам в решении таких проблем.