Доверительное управление

Эффективное использование фондового рынка.

Брокерское обслуживание

Желаемые сделки на рынке ценных бумаг.

Хеджирование

Профессиональная защита от неблагоприятных изменений

FOREX

Торговля с использованием dbFX TS от DEUTSCHE BANK

Навигация: Главная / Вся литература / Финансы. Банковское дело. Инвестиции / What Works for GE May Not Work for You: Using Human Systems Dynamics to Build a Culture of Process Improvement

Книга What Works for GE May Not Work for You: Using Human Systems Dynamics to Build a Culture of Process Improvement в нашем каталоге

Компания ИК «ИнтерАктив» предлогает вам ознакомиться с What Works for GE May Not Work for You: Using Human Systems Dynamics to Build a Culture of Process Improvement издательства уточняется. Формат книги . What Works for GE May Not Work for You: Using Human Systems Dynamics to Build a Culture of Process Improvement из серии другая литература.

What Works for GE May Not Work for You: Using Human Systems Dynamics to Build a Culture of Process Improvement вышла тиражом в 9000 экз..

Подробное описание What Works for GE May Not Work for You: Using Human Systems Dynamics to Build a Culture of Process Improvement

ISBN 1439825998- 2010 г.

Cерия: другая литература

What Works for GE May Not Work for You: Using Human Systems Dynamics to Build a Culture of Process Improvement provides new tools for managing and sustaining process improvement in todaya??s complex non-linear environments and helps readers apply new, relevant theory to their own management practices. With more than 50 combined years of change management and process improvement consulting experience, the authors offer valuable practical insights for creating dynamic organizational change. The first section of the book describes the key bodies of knowledge and process improvement processes (Lean, Six Sigma, and Human Systems Dynamics) used throughout the text. The next two sections focus on the case story of TryinHard Marine. The authors first highlight the dynamics of a typical linear process improvement implementation. They then present ways to combat a range of complex, non-linear, and emergent organizational issues as they arise during the implementation of a Six Sigma initiative. The last part explains how to assess readiness to begin a process improvement initiative, select consultants and internal "Belt" candidates, and choose the appropriate tools for projects. The authors also introduce additional tools and concepts to enable adaptive action at all levels of an organization. This book provides useful information for thinking and behaving in adaptive ways that can be applied to any organization. By using the concepts, models, and tools presented, readers can improve their own business improvement processes.

Издатель - уточняется

ИК «ИнтерАктив» - это команда энергичных амбициозных высококвалифицированных профессионалов, влюбленных в свою работу. Для нас не существует недостижимых целей и непостижимых задач. Незаурядные идеи и работа, нацеленная на результат - наше кредо. Мы уверены в огромном потенциале российского фондового рынка, при этом понимаем, что его развитие сопряжено с высокими рисками. поэтому для того чтобы обезапасить себя от этих рисков, нужно много знать, и What Works for GE May Not Work for You: Using Human Systems Dynamics to Build a Culture of Process Improvement, помогает нам в решении таких проблем.