Доверительное управление

Эффективное использование фондового рынка.

Брокерское обслуживание

Желаемые сделки на рынке ценных бумаг.

Хеджирование

Профессиональная защита от неблагоприятных изменений

FOREX

Торговля с использованием dbFX TS от DEUTSCHE BANK

Навигация: Главная / Вся литература / Финансы. Банковское дело. Инвестиции / The Art of Advertising: Its Theory and Practice Fully Described

Книга The Art of Advertising: Its Theory and Practice Fully Described в нашем каталоге

Компания ИК «ИнтерАктив» предлогает вам ознакомиться с The Art of Advertising: Its Theory and Practice Fully Described издательства Forgotten Books. Формат книги . The Art of Advertising: Its Theory and Practice Fully Described из серии другая литература.

The Art of Advertising: Its Theory and Practice Fully Described вышла тиражом в 200 экз..

Подробное описание The Art of Advertising: Its Theory and Practice Fully Described

ISBN 1440093725- 2010 г.

Cерия: другая литература

PREFACE. "To Advertise or not to Advertise?" is the question which continually confronts the business man. In order to assist in the solution of this problem, we publish this booklet on "The Art of Advertising." It is an attempt to explain, in a simple and lucid fashion, the relation of advertising to modern business enterprise. The importance of advertising has long been recognised by the more enlightened members of the business and industrial world. Many, however, have not yet grasped its true significance, or have failed to fully appreciate its seriousness. It is for these that the following pages are written. Instead of reiterating the supreme importance of advertisement we have rather endeavoured to describe the laws which govern the action of advertising. .Without entering into too minute detail we have indicated the reasons which are compelling business men, year by year, to pay increased attention to the advertising branch of their business.

Издатель - Forgotten Books

ИК «ИнтерАктив» - это команда энергичных амбициозных высококвалифицированных профессионалов, влюбленных в свою работу. Для нас не существует недостижимых целей и непостижимых задач. Незаурядные идеи и работа, нацеленная на результат - наше кредо. Мы уверены в огромном потенциале российского фондового рынка, при этом понимаем, что его развитие сопряжено с высокими рисками. поэтому для того чтобы обезапасить себя от этих рисков, нужно много знать, и The Art of Advertising: Its Theory and Practice Fully Described, помогает нам в решении таких проблем.