Доверительное управление

Эффективное использование фондового рынка.

Брокерское обслуживание

Желаемые сделки на рынке ценных бумаг.

Хеджирование

Профессиональная защита от неблагоприятных изменений

FOREX

Торговля с использованием dbFX TS от DEUTSCHE BANK

Навигация: Главная / Вся литература / Финансы. Банковское дело. Инвестиции / Pay Attention!: How to Listen, Respond, and Profit from Customer Feedback

Книга Pay Attention!: How to Listen, Respond, and Profit from Customer Feedback в нашем каталоге

Компания ИК «ИнтерАктив» предлогает вам ознакомиться с Pay Attention!: How to Listen, Respond, and Profit from Customer Feedback издательства уточняется. Формат книги . Pay Attention!: How to Listen, Respond, and Profit from Customer Feedback из серии другая литература.

Pay Attention!: How to Listen, Respond, and Profit from Customer Feedback вышла тиражом в 950 экз..

Подробное описание Pay Attention!: How to Listen, Respond, and Profit from Customer Feedback

ISBN 0470563559- 2010 г.

Cерия: другая литература

Make customer feedback work for your business. Customers are speaking loud and clear through a miriad of mediums. Evidence shows that customers will no longer stand for the hurried and complacent service that has become the norm. They are looking for a positive, memorable experience. Organizations that provide that level of service will earn their loyalty. Customers base their decisions on nothing more than a positive or negative review of your product and/or service. Pay Attention! paves the way. Your company wins when you: Understand Customer Expectations Embrace and implement The RATER Factors Define who you are and what you offer Become E.T.D.B.W. (Easy To Do Business With) Connect with your audience in all mediums React appropriately and respond immediately to customer feedback Recover sincerely when things go wrong All you need is to Pay Attention!

Издатель - уточняется

ИК «ИнтерАктив» - это команда энергичных амбициозных высококвалифицированных профессионалов, влюбленных в свою работу. Для нас не существует недостижимых целей и непостижимых задач. Незаурядные идеи и работа, нацеленная на результат - наше кредо. Мы уверены в огромном потенциале российского фондового рынка, при этом понимаем, что его развитие сопряжено с высокими рисками. поэтому для того чтобы обезапасить себя от этих рисков, нужно много знать, и Pay Attention!: How to Listen, Respond, and Profit from Customer Feedback, помогает нам в решении таких проблем.