Доверительное управление

Эффективное использование фондового рынка.

Брокерское обслуживание

Желаемые сделки на рынке ценных бумаг.

Хеджирование

Профессиональная защита от неблагоприятных изменений

FOREX

Торговля с использованием dbFX TS от DEUTSCHE BANK

Навигация: Главная / Вся литература / Финансы. Банковское дело. Инвестиции / MANAGING THE IT RELATIONSHIP: A CRITICAL REALIST VIEW OF THE SMALL NON GOVERNMENT HUMAN SERVICE ORGANISATION EXPERIENCE

Книга MANAGING THE IT RELATIONSHIP: A CRITICAL REALIST VIEW OF THE SMALL NON GOVERNMENT HUMAN SERVICE ORGANISATION EXPERIENCE в нашем каталоге

Компания ИК «ИнтерАктив» предлогает вам ознакомиться с MANAGING THE IT RELATIONSHIP: A CRITICAL REALIST VIEW OF THE SMALL NON GOVERNMENT HUMAN SERVICE ORGANISATION EXPERIENCE издательства уточняется. Формат книги . MANAGING THE IT RELATIONSHIP: A CRITICAL REALIST VIEW OF THE SMALL NON GOVERNMENT HUMAN SERVICE ORGANISATION EXPERIENCE из серии другая литература.

MANAGING THE IT RELATIONSHIP: A CRITICAL REALIST VIEW OF THE SMALL NON GOVERNMENT HUMAN SERVICE ORGANISATION EXPERIENCE вышла тиражом в 950 экз..

Подробное описание MANAGING THE IT RELATIONSHIP: A CRITICAL REALIST VIEW OF THE SMALL NON GOVERNMENT HUMAN SERVICE ORGANISATION EXPERIENCE

ISBN 3838359259- 2010 г.

Cерия: другая литература

There are approximately 700,000 non Government organisations in Australia employing approximately 936,000 people. Many of these can be classified as Non Government Human Service Organisations (NGHSOs). These organisations provide an array of services to people experiencing disadvantage. In the emerging information intensive climate, NGHSOs are increasingly under pressure to consider their own use of information technology (IT) to underpin and transform traditional methods of service delivery, or risk becoming irrelevant to their clients and those that support them materially. This thesis argues that NGHSOs have a critical role to play in addressing the so-called ?digital divide? affecting their disadvantaged clients. It suggests a critical role for IT vendors in NGHSO IT management and examines this vendor role in diffusing new IT innovations. The thesis also highlights the multitude of impacting structures and policies that that influence NGHSO IT management practice. There has been little research into the IT management practices of small NGHSOs, and more particularly those that operate in regional, rural and remote communities. The study seeks to address this situation.

Издатель - уточняется

ИК «ИнтерАктив» - это команда энергичных амбициозных высококвалифицированных профессионалов, влюбленных в свою работу. Для нас не существует недостижимых целей и непостижимых задач. Незаурядные идеи и работа, нацеленная на результат - наше кредо. Мы уверены в огромном потенциале российского фондового рынка, при этом понимаем, что его развитие сопряжено с высокими рисками. поэтому для того чтобы обезапасить себя от этих рисков, нужно много знать, и MANAGING THE IT RELATIONSHIP: A CRITICAL REALIST VIEW OF THE SMALL NON GOVERNMENT HUMAN SERVICE ORGANISATION EXPERIENCE, помогает нам в решении таких проблем.