Доверительное управление

Эффективное использование фондового рынка.

Брокерское обслуживание

Желаемые сделки на рынке ценных бумаг.

Хеджирование

Профессиональная защита от неблагоприятных изменений

FOREX

Торговля с использованием dbFX TS от DEUTSCHE BANK

Навигация: Главная / Вся литература / Финансы. Банковское дело. Инвестиции / Cross-Cultural Consumer Behaviour of Apparels: A Qualitative Study of Apparel Consumer Behaviour of Bangladesh & UK

Книга Cross-Cultural Consumer Behaviour of Apparels: A Qualitative Study of Apparel Consumer Behaviour of Bangladesh & UK в нашем каталоге

Компания ИК «ИнтерАктив» предлогает вам ознакомиться с Cross-Cultural Consumer Behaviour of Apparels: A Qualitative Study of Apparel Consumer Behaviour of Bangladesh & UK издательства уточняется. Формат книги . Cross-Cultural Consumer Behaviour of Apparels: A Qualitative Study of Apparel Consumer Behaviour of Bangladesh & UK из серии другая литература.

Cross-Cultural Consumer Behaviour of Apparels: A Qualitative Study of Apparel Consumer Behaviour of Bangladesh & UK вышла тиражом в 200 экз..

Подробное описание Cross-Cultural Consumer Behaviour of Apparels: A Qualitative Study of Apparel Consumer Behaviour of Bangladesh & UK

ISBN 3639137620- 2010 г.

Cерия: другая литература

This book refers a more comprehensive approach to determine what variables are relevant to what extent in the purchase decisions of apparels of the consumers in two different cultural contexts. An effort is made to analyze the demographic and sociological factors that influence shaping consumer behaviour of Bangladesh and UK. In the modern developed countries people have shifted focus on using goods as a means of expressing a sense of self-identity. Material goods are consumed not only for their functional benefits, but also as symbolic signifiers of lifestyle and identity which suggests the increasing importance of exploring the buying motives of fashion goods like clothing. This study attempts to identify some of the hedonic needs of consumers which might be useful in providing valuable insights to the apparel marketers, retailers or designers to scan the motivation drivers, stimulate consumers involvement, and developing marketing strategy in different cultural context. The academics and market researchers will hopefully find this book interesting and informative for further research addressing consumption motives of apparel.

Издатель - уточняется

ИК «ИнтерАктив» - это команда энергичных амбициозных высококвалифицированных профессионалов, влюбленных в свою работу. Для нас не существует недостижимых целей и непостижимых задач. Незаурядные идеи и работа, нацеленная на результат - наше кредо. Мы уверены в огромном потенциале российского фондового рынка, при этом понимаем, что его развитие сопряжено с высокими рисками. поэтому для того чтобы обезапасить себя от этих рисков, нужно много знать, и Cross-Cultural Consumer Behaviour of Apparels: A Qualitative Study of Apparel Consumer Behaviour of Bangladesh & UK, помогает нам в решении таких проблем.